höstmode 2010

undrar ni vad som som är inne nu i höst? vad ska man ha på sig? vilka färger?
i detta inlägg ska ni få läsa mer om årets höstmode! here we go....

 

vilken jacka ha man ha i höst?

jag har märkt att dessa skinnjackor med fårpäls krage är väldigt trendigt just nu.
finns att köpa på olika affärer, här nedanför finns 2 olika jackor med fårpäls krage.
den första är designad av kända bloggerskan kenza zouiten.
själv tycker jag att den är super snygg men kostar 1995 kr.
lite för dyrt kan jag faktis tycka. men den andra däremot kommer från h&m,
ser bra ut den med, och kostar endast 299. jätte bra pris & den ser ju faktis bra ut.

 

Stickat
fina, mysiga koftor är helt rätt i år med. fint & bekvämt, stickade koftor är helt klart
det bästa med hösten tycker jag. glöm inte stora stickade halsdukar, stickat ska det vara!

 

Vilka färger/mönster?
nu kommer vi till färg&mönster. vad tycker ni själva är snyggt och passande till hösten?
jag personligen tycker att  beige, brun, militär-grön och lite mörka färger passar fint.
och till mönster så är rutigt väldigt hett just nu, t.ex rutiga skjortor.
lite blommigt är inte helt fel heller men det ska vara passande färger såklart!
och leopard mönster verkar ha blivit lika trendigt i år med. vad tror ni om det?
om man går runt i affärerna i stan kan man faktisk se accessoarer, sjalar osv. med leopard mönster på!

 

Päls
även päls kommer att synas väldigt mycket i höst. pälsjacka eller pälsväst.
men om ni tycker att det är för mycket med en pälsjacka kan man bara köpa
en pälskrage som man kan sätta på jackan. sitter snyggast på en skinnjacka.
Lagom med päls & super snyggt!

Skor
som många säkert redan vet så är mocka skorna med kilklack väldigt väldigt inne,
kanske till och med höstens ''IT'' skor? men om man tycker att det känns obehagligt att gå runt med klack skor till vardags finns det ju även väldigt snygga kängor som också passar till hösten. tufft och passar till det mesta. Jag tror även att UGGs kommer kommer vara lika populärt i år med. dom är ju hur sköna som helst och passar bra till stickade koftor.
En mysig outfit!


det var allt jag hade att skriva om höstmode. hoppas ni tyckte om det!
kram  /lalita :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0